Субота, 20.04.2024, 06:22
Вітаю Вас Гість | RSS

Лабораторія менеджменту та підручникознавства

Категорії розділу
Статті [45]
Наукові та науково-методичні статті
Посібники [1]
Навчальні та навчально-методичні посібники з проблем підручникознавства
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Каталог статей

Головна » Статті

Всього матеріалів в каталозі: 46
Показано матеріалів: 31-40
Сторінки: « 1 2 3 4 5 »

В статье рассматриваются концепция, содержание и структура разработанной автором модели анализа школьной учебной литературы в рамках историко-педагогического исследования.

The author presents the concept, content and structure of the model analysis of school educational literature in the historical and pedagogical research. The model was constructed by the author of this article.

Ключевые слова: содержание среднего образования, принципы и методы обучения, школьная учебная литература, содержание, структура, формат и функции учебной литературы; учебно-методическое обеспечение учебной литературы.

Текст статьи:

/zhosan_a.eh-uch-liter-kak_obekt_analiza_kazakhstan.doc

Статті | Переглядів: 667 | Додав: Олександр | Дата: 02.06.2013 | Коментарі (0)

Исследуется школьный учебник как одно из средств развития способностей школьника. Рассматриваются требования к содержанию, структуре и учебно-методическому аппарату учебника. Определяются тенденции развития школьной учебной литературы.

Ключевые слова: учебная литература, школьный учебник, индивидуальные особенности, развитие способностей личности, учебниковедение.

  Текст статьи:
/zhosan_a.eh-razviv-funkcija_18.03.2012_kazakhstan.doc
Статті | Переглядів: 728 | Додав: Олександр | Дата: 02.06.2013 | Коментарі (0)

В статията се определя и обосновава етапите на развитие на руските учебници 1921-1989, тенденцията на своето развитие и академична подкрепа. Състоянието на всеки от компонентите на учебниците в различни етапи на развитие по време на периода на проучването.

Ключови думи: съдържанието на средното образование, принципите и методите на преподаване, методи на преподаване литература, съдържанието, структурата, формата и функциите на учебна литература, теория учебници.

The author defines and substantiates stages of development of the national school educational literature in the period from 1921 to 1989, the trend of its development and scientific and methodological support. The author analyzes the status each component of school textbooks in different stages of development in the researched period.

Keywords: content of secondary education, the principles and methods of teaching, school teaching books, content, structure, format and function of educational literature, theory of educational literature.

Текст статьи:

/zhosan_a.eh-osn-napr-razv-uch-liter-bolgar.doc

Статті | Переглядів: 637 | Додав: Олександр | Дата: 02.06.2013 | Коментарі (0)

Досліджується сучасний шкільний підручник як один із засобів розвитку особистості школяра. Визначаються вимоги до змісту, структури та навчально-методичного апарату підручника.

Ключові слова: навчальна література, шкільний підручник, індивідуальні особливості, розвиток здібностей особистості, підручникознавство.

 

Текст статті:
/shk-p1dr-jak_zas1b_rozvitku-berdjansk_06.2011.doc
Статті | Переглядів: 788 | Додав: Олександр | Дата: 02.06.2013 | Коментарі (0)

Подаються результати дослідження змісту й структури поняття книгознавства та підходи до визначення місця книгознавчих аспектів сучасного підручникознавства.

Ключові слова: навчальна література, шкільний підручник, підручникознавство, книгознавство, документознавство, бібліополістика, бібліотекознавство, бібліографознавство.

Текст статті:

/knigoznavch-aspekt_p1druchnikozn-dlja_v1snika_p1sl.doc
Статті | Переглядів: 632 | Додав: Олександр | Дата: 02.06.2013 | Коментарі (0)


Розглядається теоретичний аспект проблеми відбору методів аналізу, критеріїв та індикаторів оцінювання шкільної навчальної літератури.

Ключові слова: якість освiти, підручникознавство, методи експертизи шкільної навчальної літератури, вимоги до сучасного підручника.

Тест статті:


/ekspertiza_p1dr-dlja_ped.alman-zhosan_oe_08.2011.doc
Статті | Переглядів: 986 | Додав: Олександр | Дата: 02.06.2013 | Коментарі (0)

Аналізується система експертизи шкільної навчальної літератури, визначається роль і місце незалежної експертизи у цій системі. Обґрунтовуються та формулюються концептуальні засади відповідної підготовки незалежного експерта у закладі післядипломної педагогічної освіти.

Ключові слова: підручникознавство, навчальна література, шкільний підручник, система експертизи навчальної літератури, незалежна експертиза рукопису підручника, підготовка незалежного експерта, післядипломна освіта.


Текст статті:

/dlja_ped-almanakhu_04.2011.doc

Статті | Переглядів: 671 | Додав: Олександр | Дата: 02.06.2013 | Коментарі (0)

Аналізується система експертизи навчальної літератури для загальної середньої освіти у контексті сучасних тенденцій розвитку підручникознавства.

Ключові слова: навчальна література, шкільний підручник, система експертизи навчальної літератури, загальна середня освіта, підручникознавство.


Текст статті:


/sist-ekspertizi_navch-l1ter-v1snik_p1sljadipl-osv_.doc

Статті | Переглядів: 643 | Додав: Олександр | Дата: 02.06.2013 | Коментарі (0)

У статті представлено принципи розробки підручників для предмета «Основи здоров’я», проаналізовано їх структуру, зміст, методичний апарат.

http://www.nbuv.gov.ua/portal/soc_gum/Nz_p/88/statti/10.pdf
Статті | Переглядів: 766 | Додав: Олександр | Дата: 09.10.2012 | Коментарі (1)

Модернізація національної системи освіти, її розбудова на компетентнісно орієнтованій основі актуалізує проблему підготовки вчителя до організації роботи з підручником на уроках у початковій школі. Мета статті полягає в обґрунтуванні основних підходів до формування в майбутніх педагогів готовності до організації роботи з підручником як важливої складової професійної компетентності вчителя початкової школи.
http://vuzlib.com/content/view/419/84/

Статті | Переглядів: 813 | Додав: Олександр | Дата: 09.10.2012 | Коментарі (0)

Вхід на сайт
Пошук