Категорії розділу
Статті
[45]
Наукові та науково-методичні статті
|
Посібники
[1]
Навчальні та навчально-методичні посібники з проблем підручникознавства
|
Статистика
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0
|
Каталог статей
Всього матеріалів в каталозі: 46 Показано матеріалів: 31-40 |
Сторінки: « 1 2 3 4 5 » |
В статье рассматриваются
концепция, содержание и структура разработанной автором модели анализа школьной
учебной литературы в рамках историко-педагогического исследования. The author presents the concept, content and structure of the
model analysis of school educational literature in the
historical and pedagogical research. The model was constructed by the author of this article.
Ключевые слова: содержание
среднего образования, принципы и методы обучения, школьная учебная литература,
содержание, структура, формат и функции учебной литературы; учебно-методическое
обеспечение учебной литературы. Текст статьи: /zhosan_a.eh-uch-liter-kak_obekt_analiza_kazakhstan.doc
|
Исследуется
школьный учебник как одно из средств развития способностей школьника.
Рассматриваются требования к содержанию, структуре и учебно-методическому аппарату учебника. Определяются тенденции развития школьной учебной
литературы.
Ключевые слова: учебная литература, школьный учебник, индивидуальные особенности,
развитие способностей личности, учебниковедение.
Текст статьи: /zhosan_a.eh-razviv-funkcija_18.03.2012_kazakhstan.doc |
В статията се определя
и обосновава етапите на развитие на руските учебници
1921-1989, тенденцията на своето развитие и академична подкрепа.
Състоянието на всеки от компонентите на учебниците в различни етапи на развитие по време на периода на
проучването.
Ключови думи: съдържанието на средното образование,
принципите и методите на преподаване, методи на преподаване литература, съдържанието, структурата, формата и функциите на учебна
литература, теория учебници.
The author defines and substantiates
stages of development of the national
school educational literature
in the period from 1921 to 1989, the trend of its development and
scientific and methodological support.
The author analyzes the status
each component of school textbooks in different stages
of development in the
researched period.
Keywords: content of secondary education, the principles and
methods of teaching, school teaching books, content, structure, format and function
of educational literature, theory of educational literature. Текст статьи: /zhosan_a.eh-osn-napr-razv-uch-liter-bolgar.doc
|
Досліджується
сучасний шкільний підручник як один із засобів розвитку особистості школяра.
Визначаються вимоги до змісту, структури та навчально-методичного апарату
підручника.
Ключові слова:
навчальна література, шкільний підручник, індивідуальні особливості, розвиток
здібностей особистості, підручникознавство.
Текст статті: /shk-p1dr-jak_zas1b_rozvitku-berdjansk_06.2011.doc |
Подаються результати дослідження змісту
й структури поняття книгознавства та підходи до визначення місця книгознавчих
аспектів сучасного підручникознавства.
Ключові слова: навчальна література, шкільний підручник, підручникознавство, книгознавство,
документознавство, бібліополістика,
бібліотекознавство, бібліографознавство.
Текст статті:
/knigoznavch-aspekt_p1druchnikozn-dlja_v1snika_p1sl.doc |
Розглядається теоретичний аспект проблеми відбору методів
аналізу, критеріїв та індикаторів оцінювання шкільної навчальної літератури.
Ключові слова: якість освiти, підручникознавство, методи експертизи
шкільної навчальної літератури, вимоги до сучасного підручника.
Тест статті:
/ekspertiza_p1dr-dlja_ped.alman-zhosan_oe_08.2011.doc |
Аналізується
система експертизи шкільної навчальної літератури, визначається роль і місце
незалежної експертизи у цій системі. Обґрунтовуються та формулюються концептуальні
засади відповідної підготовки незалежного експерта у закладі післядипломної
педагогічної освіти.
Ключові слова: підручникознавство, навчальна
література, шкільний підручник, система експертизи навчальної літератури, незалежна експертиза рукопису
підручника, підготовка незалежного експерта, післядипломна освіта.
Текст статті: /dlja_ped-almanakhu_04.2011.doc
|
Аналізується
система експертизи навчальної літератури для загальної середньої
освіти у контексті сучасних
тенденцій розвитку підручникознавства.
Ключові слова: навчальна література, шкільний підручник, система експертизи
навчальної літератури, загальна середня освіта, підручникознавство.
Текст статті:
/sist-ekspertizi_navch-l1ter-v1snik_p1sljadipl-osv_.doc
|
Модернізація національної системи освіти, її розбудова на компетентнісно
орієнтованій основі актуалізує проблему підготовки вчителя до
організації роботи з підручником на уроках у початковій школі. Мета статті полягає в обґрунтуванні основних підходів до формування в
майбутніх педагогів готовності до організації роботи з підручником як
важливої складової професійної компетентності вчителя початкової школи. http://vuzlib.com/content/view/419/84/ |
|
|