Категорії розділу
Статті
[45]
Наукові та науково-методичні статті
|
Посібники
[1]
Навчальні та навчально-методичні посібники з проблем підручникознавства
|
Статистика
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0
|
Каталог статей
У категорії матеріалів: 45 Показано матеріалів: 1-10 |
Сторінки: 1 2 3 4 5 » |
Сортувати за:
Даті ·
Назві ·
Рейтингу ·
Коментарям ·
Переглядам
Опорна школа: панорамний погляд на проблему
Цього року на шкільну освіту чекають кардинальні реформи, особливо в сільській місцевості.
Точка зору влади
«Зараз нам необхідно турбуватися саме про середню школу», – сказав А.Яценюк. — Саме для того, щоб середня освіта стала якісною, уряд запропонував новий проект опорних шкіл. Це нова система якісної освіти для дітей, які навчаються в маленьких містечках та селищах. Створюється система, де базова школа буде мати інвестиції в навчання і якісні знання».
Точка зору Міністерства освіти і науки України
Міністерства освіти і науки України планує створити систему опорних шкіл. Опорні школи створюватимуть у рамках децентралізації освіти та оптимізації мережі шкіл. Об’єднані громади самостійно визначатимуть структуру навчальних закладів. Про це в інтерв’ю Громадському радіо повідомив заступник міністра освіти і науки Павло Хобзей.
Читати дали: /vasilenko_n.v.oporna_shkola-stattja-diskusija-15.0.doc |
Про інноваційні підходи до підвищення кваліфікації викладачів навчальних закладів профтехосвіти |
Про необхідність упровадження ідей соціального партнерства в управлінні професійно-технічною освітою в Україні |
Міністерству освіти і науки України слід більше уваги приділяти проблемам впровадження сучасного маркетингу в діяльність навчальних закладів профтехосвіти |
Управління освітою на районному рівні: перезавантаження
Система освіти в Україні перебуває сьогодні в ситуації чергового реформування. Педагогічна громада ж вкотре має надію, що воно буде більш системним ніж попередні і реально поліпшить якість надання освітніх послуг в країні та матеріальне становище вчителів і науково-педагогічних працівників, хоча б до певного рівня самоповаги до себе як представників професії, що готує нові покоління до життя. Необхідною умовою успішності реформ є принципові зміни в системі управління освітою. Дослідження проблеми поліпшення управління освітою не мають сьогодні системного характеру, не координуються на державному рівні, не підкріплені даними моніторингових досліджень за відповідною тематикою тощо. В цій ситуації важко розраховувати на позитивні результати та ефективність розпочатих реформ. |
Українська освіта очікує реформування, наслідок якого, як справедливо вважають автори проекту «Концепції розвитку освіти України на період 2015–2025 років», – «всеосяжна трансформація освітнього сектору».
Завдання запропонувати суспільству прийнятний для нього та конкурентноспроможний в умовах глобалізації проект освітньої системи і, одночасно, стратегію перебудови «на марші» наявної освіти відповідно до цього проекту – надзвичайно складне. Адже роботу навчальних закладів на час розробки нового змісту освіти та підготовки і відбору нових працівників не можна зупиняти. Нереально поруч з чинними поступово «запускати» нові освітні структури. Державі для цього бракує часу і ресурсів. Не можемо також для розробки та впровадження нової моделі освіти найняти виключно фахівців-іноземців. Навіть найбільш кваліфікованим із них для проведення реформи, попри знання та досвід, потрібні довіра населення і розуміння специфіки чинної системи освіти. Тож українцям, зокрема освітянам, доведеться самим перетворювати цю систему (що не виключає участі консультантів з інших країн), обираючи найоптимальніші напрями та терміни змін. Що для цього потрібно? |
Міністерство освіти і науки запропонувало освітянській спільноті обговорити проект цікавого і важливого документа. Йдеться про «Порядок здійснення органами управління освітою державного інспектування навчальних закладів»
Зауважимо, що авторами цього воістину епохального проекту обраний дуже цікавий час для його презентації. Кращі педагоги-практики, директори закладів освіти не втомлюються кричати про необхідність суттєвого перегляду ролі та значення існуючих місцевих органів управління в освітній системі державі. Великі і малі освітянські начальники різних рівнів «дістали» педагогів і керівників перевірками, звітами, надуманими і нікому не потрібними масовими заходами, нарадами, вказівками, розпорядженнями. «Інспекторські дні», «Дні методичної роботи», усілякі «вивчення», «моніторинги», «надання допомоги» давно перетворилися у знущання над творчо працюючим учителем і керівником, мають яскраво виражений корупційний та формально-бюрократичний присмаки, часто використовуються для розправ за політичними, кумівськими, особистісними та іншими мотивами... |
ПІДВИЩЕННЯ РІВНЯ КОМПЕТЕНТНОСТІ КЕРІВНИКА ЯК УМОВА УСПІШНОЇ ПРОФІЛІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ
Марцеліна Пахолівецька,
директор центру методичної та соціально-психологічної служби управління освіти Кіровоградської міської ради |
Особливості здійснення допрофільного і профільного навчання з спеціалізації «Кухар»
Ольга Бондар, заступник директора з навчально-виховної роботи,
Ірина Єфіменко, вчитель технологічного профілю, спеціалізація «Кухар»
Комунального закладу Навчально-виховне об'єднання № 33 «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів, дошкільний навчальний заклад Кіровоградської міської ради Кіровоградської області» |
Впровадження профільного навчання в умовах школи-інтернату
Ольга Стрижак,
вчитель історії та правознавства комунального закладу «Навчально-виховне об’єднання «Загальноосвітня школа-інтернат І-ІІІ ступенів, ліцей «Сокіл», центр позашкільного виховання Кіровоградської міської ради»
|
|
|