П`ятниця, 15.12.2017, 11:54
Вітаю Вас Гість | RSS

Лабораторія менеджменту та підручникознавства

Категорії розділу
Статті [45]
Наукові та науково-методичні статті
Посібники [1]
Навчальні та навчально-методичні посібники з проблем підручникознавства
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Каталог статей

Головна » Статті

Всього матеріалів в каталозі: 46
Показано матеріалів: 1-10
Сторінки: 1 2 3 4 5 »

Опорна школа: панорамний погляд на проблему

Цього року на шкільну освіту чекають кардинальні реформи, особливо в сільській місцевості.

Точка зору влади

  «Зараз нам необхідно турбуватися саме про середню школу», – сказав А.Яценюк. — Саме для того, щоб середня освіта стала якісною, уряд запропонував новий проект опорних шкіл. Це нова система якісної освіти для дітей, які навчаються в маленьких містечках та селищах. Створюється система, де базова школа  буде мати  інвестиції в навчання і якісні знання».

Точка зору Міністерства освіти і науки України

Міністерства освіти і науки України планує створити систему опорних шкіл. Опорні школи створюватимуть у рамках децентралізації освіти та оптимізації мережі шкіл. Об’єднані громади самостійно визначатимуть структуру навчальних закладів. Про це в інтерв’ю Громадському радіо повідомив заступник міністра освіти і науки Павло Хобзей.

Читати дали: /vasilenko_n.v.oporna_shkola-stattja-diskusija-15.0.doc

Статті | Переглядів: 953 | Додав: Олександр | Дата: 17.03.2016 | Коментарі (0)

Про інноваційні підходи до підвищення кваліфікації викладачів навчальних закладів профтехосвіти

Статті | Переглядів: 186 | Додав: Олександр | Дата: 23.08.2015 | Коментарі (0)

Про необхідність упровадження ідей соціального партнерства в управлінні професійно-технічною освітою в Україні

Статті | Переглядів: 152 | Додав: Олександр | Дата: 23.08.2015 | Коментарі (0)

Міністерству освіти і науки України слід більше уваги приділяти проблемам впровадження сучасного маркетингу в діяльність навчальних закладів профтехосвіти

Статті | Переглядів: 147 | Додав: Олександр | Дата: 23.08.2015 | Коментарі (0)

Управління освітою на районному рівні: перезавантаження

Система освіти в Україні перебуває сьогодні в ситуації чергового реформування. Педагогічна громада ж вкотре має надію, що воно буде більш системним ніж попередні і реально поліпшить якість надання освітніх послуг в країні та матеріальне становище вчителів і науково-педагогічних працівників, хоча б до певного рівня самоповаги до себе як представників професії, що готує нові покоління до життя. Необхідною умовою успішності реформ є принципові зміни в системі управління освітою. Дослідження проблеми поліпшення управління освітою не мають сьогодні системного характеру, не координуються на державному рівні, не підкріплені даними моніторингових досліджень за відповідною тематикою тощо. В цій ситуації важко розраховувати на позитивні результати та ефективність розпочатих реформ.

Статті | Переглядів: 358 | Додав: Олександр | Дата: 15.04.2015 | Коментарі (0)

Українська освіта очікує реформування, наслідок  якого, як справедливо вважають автори проекту «Концепції розвитку освіти України на період 2015–2025 років», – «всеосяжна трансформація освітнього сектору».

Завдання запропонувати суспільству прийнятний для нього та конкурентноспроможний в умовах глобалізації проект освітньої системи і, одночасно, стратегію перебудови «на марші» наявної освіти відповідно до цього проекту – надзвичайно складне. Адже роботу навчальних закладів на час розробки нового змісту освіти та підготовки і відбору нових працівників не можна зупиняти. Нереально поруч з чинними поступово «запускати» нові освітні структури. Державі для цього бракує часу і ресурсів. Не можемо також для розробки та впровадження нової моделі освіти найняти виключно фахівців-іноземців. Навіть найбільш кваліфікованим із них для проведення реформи, попри знання та досвід, потрібні довіра населення і розуміння специфіки чинної системи освіти. Тож українцям, зокрема освітянам, доведеться самим перетворювати цю систему (що не виключає участі консультантів з інших країн), обираючи найоптимальніші напрями та терміни змін. Що для цього потрібно? 

Статті | Переглядів: 497 | Додав: Олександр | Дата: 15.04.2015 | Коментарі (0)

Міністерство освіти і науки запропонувало освітянській спільноті  обговорити проект цікавого і важливого документа. Йдеться про «Порядок здійснення органами управління освітою державного інспектування навчальних закладів»

Зауважимо, що авторами цього воістину епохального проекту обраний дуже цікавий час для його презентації. Кращі педагоги-практики, директори закладів освіти не втомлюються кричати про необхідність суттєвого перегляду ролі та значення існуючих місцевих органів управління в освітній системі державі. Великі і малі освітянські начальники різних рівнів «дістали» педагогів і керівників перевірками, звітами, надуманими і нікому не потрібними масовими заходами, нарадами, вказівками, розпорядженнями. «Інспекторські дні», «Дні методичної роботи», усілякі «вивчення», «моніторинги», «надання допомоги» давно перетворилися у знущання над творчо працюючим учителем і керівником, мають яскраво виражений корупційний та формально-бюрократичний присмаки, часто використовуються для розправ за політичними, кумівськими, особистісними  та іншими мотивами...

Статті | Переглядів: 160 | Додав: Олександр | Дата: 15.04.2015 | Коментарі (0)

ПІДВИЩЕННЯ РІВНЯ КОМПЕТЕНТНОСТІ КЕРІВНИКА ЯК УМОВА УСПІШНОЇ ПРОФІЛІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ

Марцеліна Пахолівецька,

директор центру методичної та соціально-психологічної служби управління освіти Кіровоградської міської ради

Статті | Переглядів: 350 | Додав: Олександр | Дата: 28.10.2014 | Коментарі (0)

Особливості здійснення допрофільного і профільного навчання з спеціалізації «Кухар»

Ольга Бондар, заступник директора з навчально-виховної роботи,

Ірина Єфіменко, вчитель технологічного профілю, спеціалізація «Кухар»

Комунального закладу Навчально-виховне об'єднання № 33 «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів, дошкільний навчальний заклад Кіровоградської міської ради Кіровоградської області»

Статті | Переглядів: 253 | Додав: Олександр | Дата: 20.10.2014 | Коментарі (0)

Впровадження профільного навчання в умовах школи-інтернату

Ольга Стрижак,

вчитель історії та правознавства комунального закладу «Навчально-виховне об’єднання «Загальноосвітня школа-інтернат І-ІІІ ступенів, ліцей «Сокіл», центр позашкільного виховання Кіровоградської міської ради»

 

Статті | Переглядів: 470 | Додав: Олександр | Дата: 20.10.2014 | Коментарі (0)

Вхід на сайт
Пошук