Середа, 21.11.2018, 14:22
Вітаю Вас Гість | RSS

Лабораторія менеджменту та підручникознавства

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » 2012 » Грудень » 9 » Статті учасників * Статиите на участниците в конференцията * Аrticles of participants
01:23
Статті учасників * Статиите на участниците в конференцията * Аrticles of participants
Статті учасників * Статиите на участниците в конференцията * Аrticles of participants


Беркита З. Шкільний підручник як об’єкт теоретичного аналізу у педагогічній спадщині В.О.Сухомлинського
Бойченко Т. Конструювання підручників "Основи здоров'я" для учнів початкових класів загальноосвітньої школи з урахуванням компетентнісного пі

Болсун С., Дзевицька Л. Особливості змісту навчальної літератури Австрії
Василенко Н. Методика підготовки та створення електронного посібника як засіб перманентного навчання керівників профільних загальноосвітніх
Вєтрова А., Чирва І. Апробація навчальної літератури як етап її експертизи в умовах навчально-виховного процесу
Глущенко Л. Вчитель і апробація сучасного підручника

Горяна Л. Роль педагогічних працівників у застосуванні шкільного підручника як засобу формування в учнів прийомів логічного мислення
Гребенюк О., Мироненко О. Використання електронних підручників на уроках математики та біології

Гърневска С. Оценка и избор на учебници по бит и технологии
Димитрова П., Капитанова Д. Учебникът по четене и математика за неграмотни възрастни – перспективи

Жосан О. Проблеми підготовки незалежних експертів шкільних підручників
Жосан О. Тенденції формування змісту шкільних підручників у контексті змін у системі освіти України під час німецької окупації
Жосан О. "Теория учебной литературы": подходы к определению понятия

Йотова С. Типографска критика към методиките за оценяване на учебници
Кашуба Л. Економічне навчання молодших школярів за посібником "Цікава економіка"
Кирлан О. Тенденції створення підручників з навчання грамоти (2001-2004 рр.)

Кравчук Л. Практика шкільного підручникотворення з іноземної мови другої повини ХХ ст.
Круть І. Підручник з української мови: здобутки і перспективи, або Крізь тернії сухої теорії

Минчева П. Система начального осознания высотных и временных отношений тонов мелодии
Ніколенко Л. Андрагогічні засади підготовки вчителів до експертизи навчальної літератури
Олефіренко Л. Електронний підручник як вид навчальної літератури на уроках інформатики та математики

Пахолівецька М, Шутурмінська В. Роль міської методичної служби у процесі апробації навчальної літератури

Петрова Н, Соловьева Ю. Особенности учебников, используемых в практике преподавания географии, как учебного предмета, в России с XVIII ...
Сусь Б., Міночкін А., Кравченко О. Сучасний електронний навчальний посібник з фізики
Терлемезян Х. Роль учебного комплекса по иностранному языку в определении взаимоотношений в учебном процессе
Федірко Ж. Підготовка вчителів до апробації підручників у міжкурсовий період: сучасні підходи
Филева К. Новая магистерская программа "Музыкальная критика" и возможность окончившего её оценивать учебники по музыкально-теоретическим дис
Чипиленко Н. Навчальна література як один із засобів створення професійного іміджу майбутніх економістів
Яковлєва О. Навчальна література з фізики у сучасній профтехосвіті
Переглядів: 640 | Додав: Олександр | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 6
6 Олександр  
Шановні колеги! Просимо надсилати свої зауваження та пропозиції до проекту Рекомендацій конференції. Оргкомітет

5 Тетяна Бойченко  
Доброго дня усім учасникам конференції!
Сподіваюся, що ми зможемо правильно сформулювати основні позиції рішення конференції, що уможливить подальший розвиток підручникознавства в Україні.
Вважаю, що така форма спілкування дуже зручна, корисна, продуктивна, економить час і кошти учасників. За такими конференціями - майбутнє.
Готова до діалогу.
З повагою - Т. Бойченко

4 Людмила Олефіренко  
Привіт усим учасникам конференції! Переглянула майже всі статті, досить багато корисного матеріалу, який можна взяти собі на озброєння

3 Тетяна Бойченко  
Привіт учансникам конференції!
Дуже рада, що ми почали обговорювати важливу для української освіти проблему.
Нагальними, на мою думку, є такі питання, які потребують вирішення:
1) відбір авторських колективів через широке обговорення учнівською, педагогічною та батьківською громадами;
2) підготовка і відбір тих, хто оцінює підручники;
3) удосконалення критеріїв оцінювання підручників;
4) вирішення проблеми фінансування видання підручнків (Досить економити на дітях - сьогодні ми "заощаджуємо" на підростаючому поколінню, а завтра будемо шукати генофонд, трудові ресурси, годувальників нас, сьогодняшніх нерозумних дядьків і тіток, які дбають лише про свій гаманець!);
5) підтримка ентузіастів-підручникознавців - організація функціонування на державних засадах відділів, лабораторій тощо підручникознавства.
Сподіваюся на конструктивні зміни!
З повагою - Т. Бойченко (Університет менеджменту освіти Академії пед. наук).

2 Олександр  
Доброго дня, Надіє Володимирівно! Радий Вас бачити на нашій конференції. Ми вперше проводимо такий міжнародний форум. Дуже хвилювалися. Поки ще все начебто йде нормально. Сподіваємося, що конференція досягне своєї мети. З повагою - О.Жосан

1 Надія Василенко  
Шановні Колеги, спілкуємося!

Ім`я *:
Email *:
Код *:
Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Грудень 2012  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31