Пропонуємо наступну тему віртуального «круглого столу»:
Інклюзивна освіта в Україні: інновація чи профанація?
Роботу «круглого столу» планується організувати за такими напрямами:
- «Практики, які працюють» з впровадження інклюзивного навчання в загальноосвітніх, професійно-технічних та вищих навчальних закладах України.
- Нерозв’язані проблеми нормативно-правового, науково-методичного, матеріально-технічного, навчально-методичного та психолого-педагогічного характеру, що заважають впроваджувати інклюзивного навчання.
Сподіваємось на те, що обговорення зазначених питань сприятиме удосконаленню діяльності органів управління освіти та громадськості щодо впровадження ідей інклюзії в загальноосвітній простір та формування відповідної громадської думки.
Круглий стіл проводиться в дистанційній формі.
Скайп-обговорення відбудеться 20 жовтня 2015 року. Початок о 14 год.
Адреса в Skype: gromovy7
У заочній формі матеріали обговорюватимуться на блозі http://pidruchnik.ucoz.ua/index/kruglij_stil/0-7
Приймаються статті, замітки, експертні висновки, коментарі та інші аналітичні матеріали (в електронному вигляді).
Електронна адреса для надсилання матеріалів: lab22@ukr.net
МАТЕРІАЛИ ДЛЯ ОБГОВОРЕННЯ
Всеукраїнська науково-методична конференція "Ідеї гуманної педагогіки та сучасна система інклюзивного навчання" 29-30.09.2015 http://ppko-koippo.edukit.kr.ua/news/id/85
Рекомендації конференції
Науково-методичний центр інклюзивної освіти http://nmcio.ippo.kubg.edu.ua/
До уваги керівників навчальних закладів та педагогів
Про організацію навчально-виховного процесу для учнів з особливими освітніми потребами загальноосвітніх навчальних закладів у 2015/2016 навчальному році
***
Павлюх В.В.Характеристика основних вад та захворювань
Павлюх В.В. Корекційна спрямованість уроку для дітей з порушеннями психофізичного розвитку
Методичні рекомендації щодо організації індивідуального навчання
Місюня Л.В. Методичні рекомендації щодо організації діяльності логопедичної служби в закладах освіти
Загальні критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з особливими освітніми потребами
Особливості контролю та оцінювання навчальних досягнень учнів з порушенням зору
Нормативно-правове забезпечення рівного доступу до якісної освіти дітей з особливими потребами
Молчанова О.М. Використання психології кольору в професійній орієнтації дітей з особливими потребами