Вівторок, 19.03.2024, 05:29
Вітаю Вас Гість | RSS

Лабораторія менеджменту та підручникознавства

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Круглий стіл

 

ІНКЛЮЗИВНА ОСВІТА В УКРАЇНІ: ІННОВАЦІЯ ЧИ ПРОФАНАЦІЯ?
   

Портал «Освітня політика» продовжує проведення серії «круглих столів», під час яких обговорюються актуальні проблеми функціонування освітньої галузі.

Пропонуємо наступну тему віртуального «круглого столу»:

Інклюзивна освіта в Україні: інновація чи профанація?

Роботу «круглого столу» планується організувати за такими напрямами:

  1. «Практики, які працюють» з впровадження інклюзивного навчання в загальноосвітніх, професійно-технічних та вищих навчальних закладах України.
  2. Нерозв’язані проблеми нормативно-правового, науково-методичного, матеріально-технічного, навчально-методичного та психолого-педагогічного характеру, що заважають впроваджувати інклюзивного навчання.

Сподіваємось на те, що обговорення зазначених питань сприятиме удосконаленню діяльності органів управління освіти та громадськості щодо впровадження ідей інклюзії в загальноосвітній простір та формування відповідної громадської думки.

Круглий стіл проводиться в дистанційній формі.

Скайп-обговорення відбудеться 20 жовтня 2015 року. Початок о 14 год.

Адреса в Skype: gromovy7

У заочній формі матеріали обговорюватимуться на блозі http://pidruchnik.ucoz.ua/index/kruglij_stil/0-7

Приймаються статті, замітки, експертні висновки, коментарі та інші аналітичні матеріали (в електронному вигляді).

Електронна адреса для надсилання матеріалів: lab22@ukr.net

МАТЕРІАЛИ ДЛЯ ОБГОВОРЕННЯ

Всеукраїнська науково-методична конференція "Ідеї гуманної педагогіки та сучасна система інклюзивного навчання" 29-30.09.2015 http://ppko-koippo.edukit.kr.ua/news/id/85

Рекомендації конференції

Науково-методичний центр інклюзивної освіти http://nmcio.ippo.kubg.edu.ua/

До уваги керівників навчальних закладів та педагогів
Про організацію навчально-виховного процесу для учнів з особливими освітніми потребами загальноосвітніх навчальних закладів у 2015/2016 навчальному році
***
Павлюх В.В.Характеристика основних вад та захворювань
Павлюх В.В. Корекційна спрямованість уроку для дітей з порушеннями психофізичного розвитку
Методичні рекомендації щодо організації індивідуального навчання

Місюня Л.В. Методичні рекомендації щодо організації діяльності логопедичної служби в закладах освіти

Місюня Л.В.. Використання засобів альтернативної та допоміжної комунікації в процесі залучення дітей з особливими потребами до інклюзивного навчання

Павлюх В.В. Складання індивідуальної програми розвитку дитини з особливими потребами в умовах освітнього закладу інтернатного типу

Загальні критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з особливими освітніми потребами
Особливості контролю та оцінювання навчальних досягнень учнів з порушенням зору

Місюня Л.В. Методичні рекомендації щодо складання індивідуальної програми розвитку учня з особливими потребами, який навчається в спеціальному класі загальноосвітнього навчального закладу

Червонець І.В., Басиста А.Л. Методичні рекомендації щодо розробки та запровадження індивідуальних програм розвитку учнів з особливими потребами в класах з інклюзивним навчанням

Нормативно-правове забезпечення рівного доступу до якісної освіти дітей з особливими потребами

Молчанова О.М. Використання психології кольору в професійній орієнтації дітей з особливими потребами

 

Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Березень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031