Вівторок, 19.03.2024, 12:54
Вітаю Вас Гість | RSS

Лабораторія менеджменту та підручникознавства

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Завдання і функції лабораторії

Вітаю Вас, пані і панове!

Головною метою створення цього сайту є сприяння впровадженню інноваційних технологій в управлінську діяльність закладів і установ освіти, удосконаленню форм і методів організації навчального процесу під час підготовки працівників освіти з питань освітнього менеджменту та підручникознавства у закладах післядипломної педагогічної освіти. Запрошую всіх до плідної співпраці.

                                                                                                                                       З повагою - Олександр Жосан

Лабораторія менеджменту i підручникознавства функціонує на громадських засадах

Основні завдання лабораторії

1. Здійснення фундаментальних та прикладних наукових досліджень у галузі підручникознавства.

2. Сприяння впровадженню інноваційних технологій, удосконаленню форм і методів організації навчального процесу під час підготовки працівників освіти з питань підручникознавства у закладах післядипломної педагогічної освіти.

3. Науково-методичне забезпечення проведення експериментальної освітньої діяльності вищими навчальними закладами, загальноосвітніми навчальними закладами, районними (міськими) методичними кабінетами з проблем підручникознавства та удосконалення підготовки працівників освіти до експертизи навчальної літератури.

4.  Вивчення, узагальнення та поширення перспективного педагогічного та управлінського досвіду з проблем удосконалення підготовки працівників освіти з питань підручникознавства.

                                                            

СПІВРОБІТНИКИ ЛАБОРАТОРІЇ


Жосан

Олександр Едуардович

Завідувач лабораторії,

доцент кафедри педагогіки, психології і корекційної освіти Кіровоградського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського, кандидат педагогічних наук

 

Бойченко

Тетяна

Євгенівна

Ст. наук. співроб. лабораторії, професор кафедри філософії та освіти дорослих Університету менеджменту освіти Національної академії педагогічних наук України, кандидат педагогічних наук, професор

 

Кашуба

Людмила Володимирівна

Ст. наук. співроб. лабораторії, доцент, кандидат педагогічних наук, м. Львів

 

Бондар Ольга Вікторівна

Наук. співроб. лабораторії, заступник директора з навчально-виховної роботи загальноосвітньої школи № 33 Кіровоградської міської ради

 

Федірко

Жанна Володимирівна

Наук. співроб. лабораторії, завідувач навчально-методичного відділу інноваційної діяльності та інтелектуальної власності Кіровоградського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського, кандидат педагогічних наук

 

 


 
            Звіт про роботу лабораторії у 2011 році

/lab-p1druchn-zv1t_za_2011.doc

 


 

 

 

 

 

                     План роботи лабораторії на 2012 рік

/lab-p1druchn-plan_2012.doc

 


        Список публікацій працівників лабораторії

                                                    за 2011 рік

/spisok_publ-2011.doc

 



15 березня 2012 року відбувся методологічний семінар «Навчальна література в Україні: тенденції розвитку», організований лабораторією підручникознавства НДІ післядипломної педагогічної освіти Університету менеджменту освіти НАПН України.

Місце проведення – Центр методичної та соціально-психологічної служби управління освіти Кіровоградської міської ради.

Всього учасників семінару – 26,

із них:

науково-педагогічних працівників – 12;

методистів – 8;

педагогічних працівників – 6.

Відповідальний – Жосан О.Е., ст. викладач кафедри педагогіки і психології Кіровоградського ОІППО ім. В.Сухомлинського, завідувач лабораторії підручникознавства НДІ післядипломної педагогічної освіти Університету менеджменту освіти НАПН України, кандидат педагогічних наук.

ПРОГРАМА

проведення методологічного семінару

Доповіді:

         1. Підходи до визначення поняття «теорія навчальної літератури».

Жосан Олександр Едуардович, кандидат педагогічних наук, доцент кафедри педагогіки і психології Кіровоградського ОІППО ім. В.Сухомлинського, завідувач лабораторії підручникознавства НДІ післядипломної педагогічної освіти Університету менеджменту освіти НАПН України

2. Підручник з основ здоров’я: основні засади конструювання, структура та зміст.

Т.Є. Бойченко, кандидат педагогічних наук, професор кафедри філософії та освіти дорослих ЦІППО Університету менеджменту освіти НАПН України, провідний науковий співробітник НДІ післядипломної педагогічної освіти

3. Розвиток професійної компетентності вчителя у процесі його підготовки до апробації шкільної навчальної літератури в системі післядипломної освіти

Ніколенко Лідія Тимофіївна, кандидат педагогічних наук, доцент кафедри філософії освіти та освіти дорослих Університету менеджменту освіти АПН України

4. Педагогічні та методичні умови підготовки вчителів до апробації шкільної навчальної літератури в системі післядипломної освіти

Федірко Жанна Володимирівна, завідувач відділу інноваційної діяльності та інтелектуальної власності Кіровоградського ОІППО ім. В.Сухомлинського, науковий співробітник лабораторії підручникознавства НДІ післядипломної педагогічної освіти Університету менеджменту освіти НАПН України

         5. Проблеми підручникотворення для дітей із затримкою психічного розвитку

Кашуба Людмила Володимирівна, кандидат педагогічних наук, старший викладач кафедри дошкільної та початкової освіти Кіровоградського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського

6. Оцінювання якості шкільних підручників математики у процесі їх апробації

Бондар Ольга Вікторівна, заступник директора з навчально-виховної роботи загальноосвітньої школи І-ІІІ ст. № 33 Кіровоградської міської ради

7. Організація та проведення апробації навчальної літератури в загальноосвітньому навчальному закладі

Сащенко Світлана Андріївна, заступник директора НВО «Загальноосвітній навчальний заклад І-ІІІ ступенів № 20 – дитячий юнацький центр «Сузір’я» Кіровоградської міської ради

 



 

 

 

Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Березень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031